Privat
Erhverv
EJNER HESSEL
Privat
Erhverv
EJNER HESSEL

Har du spørgsmål?

Find din nærmeste afdeling eller kontakt vores kundeservice.

Ejner Hessel A/S

Jyllandsvej 4

CVR nr. 58811211

Tilbage

Kontakt os

Udfyld de nødvendige felter herunder og send os din besked/spørgsmål i kommentarfeltet, og så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.

Privat
Erhverv

Luk

Find din bilLeasing & finansieringVærksted & service

Har du spørgsmål?

Find din nærmeste afdeling eller kontakt vores kundeservice.

Ejner Hessel A/S

Jyllandsvej 4

CVR nr. 58811211

Tilbage

Kontakt os

Udfyld de nødvendige felter herunder og send os din besked/spørgsmål i kommentarfeltet, og så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.

Din kurv er tom.

Spørgsmål & svar

Hvem kan indgå en leasingaftale?

Både private og virksomheder kan indgå aftale med Hessel HiRE. Forudsætning for at indgå en aftale er godkendt kreditvurdering (hvilket vil sige, at du ikke er registreret i RKI eller lignende). Og så skal bilens fører naturligvis være fyldt 18 år og have gyldigt kørekort.

Hvem må køre bilen?

Du må gerne lade andre køre din leasingbil. Dog skal vi ved kontraktoprettelse have oplysninger om de andre brugere af bilen, da disse skal påføres leasingkontrakten. Du må ikke lave varige udlån, og føreren af bilen skal selvfølgelig have kørekort. Ethvert udlån sker på dit ansvar. Skulle uheldet være ude, vil det være dig som leasingtager, der hæfter for eventuelle skader.

Må man ryge i bilen?

Nej, der må ikke ryges i leasingbilen. Sker det alligevel, skal bilen gennem en større rensning, når den returneres. Det koster 15.000 kroner + moms, og vi fakturerer udgiften til leasingtager.

Kan leasingaftalen opsiges i leasingperioden?

Leasingaftalen er uopsigelig i perioden, så hvis du er i tvivl om, hvor længe du har behov for en bil, så vælg den kortest mulige leasingperiode. Vi kan altid tilbyde dig en ny bil, når din aftale udløber.

Hvad sker der, når bilen skal returneres?

Når din leasingaftale udløber, returnerer du din bil i den afdeling, hvor du fik den leveret. Du får en kvittering på, at bilen er returneret. Efterfølgende sørger vi for, at bilen gennemgås for skader og kilometerstand hos Applus. Gennemgangen er for vores regning. Du vil efterfølgende blive opkrævet, hvis der skulle være skader og/eller overkørte kilometer.

Hvordan er bilen forsikret?

Både ansvars- og kaskoforsikring er inkluderet i din leasingaftale, medmindre andet er aftalt. Skulle du være så uheldig at få en skade, som involverer forsikringsselskabet, vil vi opkræve en selvrisiko på 6.500 kroner per skade.

Må man køre til udlandet?

Ja, du må gerne køre på kortere ture til udlandet. For eksempel på ferie. Når du får udleveret bilen, modtager du et SOS-bevis. Vi anbefaler, at du altid har SOS-beviset liggende i bilen. Så er du nemlig dækket ind i forhold til dokumentation, hvis uheldet skulle være ude, når du er i udlandet.

Skal jeg betale for eventuelle buler eller ridser på bilen?

Det kommer an på, hvor store skaderne på bilen er. Mindre ridser, som kan poleres væk, opkræver vi for eksempel ikke noget for. Større skader eller buler bliver vurderet af vores værksted, og vi sørger for udbedring til den lavest mulige pris. Ved returnering af bilen gennemgår vi bilens stand ud fra følgende indikatorer:

  • K1 skader (uden beregning)
    Mærker og små ridser, som helt kan udbedres ved almindelig klargøring

  • K2 skader (uden beregning)
    Stenslag, mærker og ridser, som ikke kan fjernes helt ved almindelig klargøring

  • K3 skader (betales jf. rapport)
    Større stenslag, trykbuler og ridser. Alternativ reparation kan bruges, hvis det findes nødvendigt

  • K4 skader (betales jf. rapport)
    Følgende dele må forventes at skulle repareres/rettes og lakeres

  • K5 skader (betales jf. rapport)
    Følgende dele må forventes at skulle skiftes eller genanskaffes

Hvad sker der, hvis jeg har været involveret i et uheld eller skal rapportere en skade?

Ved levering af din bil modtager du forskellige dokumenter, heriblandt en skadesanmeldelse. Skulle uheldet være ude, skal du udfylde anmeldelsen og sende den til os. Herefter kan vi aftale reparation af din bil. Er der en modpart, tager vi kontakt til modpartens forsikringsselskab, hvis det bliver nødvendigt.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har behov for flere kilometer, end kontrakten indeholder?

Allerede når du bestiller bilen, har du mulighed for at købe ekstra kilometer. Det vil altid være billigere end at blive afregnet for overkørte kilometer, når du returnerer bilen.

Hvad skal jeg gøre ifm. en punktering?

I tilfælde af punktering vil du kunne få assistance til at få din bil bragt til nærmeste værksted.

Kører du Mercedes-Benz kan vores 24H-service hjælpe. De træffes på telefon 3378 5555. Kører du Renault, er det Renault Assistance, du skal kontakte. Det gøres på tlf.: 8088 9353.

Selve udgiften til reparation hæfter du selv for.

Kan jeg få autohjælp?

Afhængig af, hvilken bil du kører i, så vil Mercedes-Benz 24H-service eller Renault Assistance kunne afhjælpe eventuelle tekniske problemer med din bil. Er det ikke muligt at udbedre fejlen på stedet, bliver din bil kørt hen til nærmeste autoriserede værksted for reparation. Så sørger vi for, at du kommer hurtigt ud at køre igen.

Hvad gør jeg, hvis bilen får et stenslag?

Stenslag er svære at gardere sig imod. Skulle du være uheldig at få et lille hak i ruden – uden at den revner – så er det ofte muligt at redde ruden ved at få repareret stenslaget. Det er vigtigt, at det bliver gjort hurtigst muligt, inden der kommer snavs i stenslaget. Opstår der en revne i ruden, er det nødvendigt at udskifte den. Både ved reparation og udskiftning hæfter du for udbedringsudgiften, da der ikke er glasforsikring inkluderet i leasingaftalen.

Bliv også klogere på

Vi ved, at spørgsmålene kan være mange ifm. korttidsleasing. Se om du kan finde hjælp via nedenstående menupunkter, og ellers skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Giver det mening at korttidslease?

Giver det mening at korttidslease?

Bliv klogere på økonomi og fleksibilitet

Hvad er fordele og ulemper ved kortidsleasing ift. privatleasing eller finansieret køb? Vi har lavet et par eksempler til dig.

Hvorfor skal jeg vælge Hessel HiRE?

Hvorfor skal jeg vælge Hessel HiRE?

Hør blandt andet hvad andre kunder siger

Få overblik over alle fordelene ved Hessel HiRE og hør også, hvad andre kunder har at sige om deres leasingaftaler.

Sidder du tilbage med spørgsmål?

Sidder du tilbage med spørgsmål?

Hjælpen er ikke langt væk

Vi har eksperter siddende klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, e-mail eller ved at besøge en af vores mange forhandlere.

Få styr på sommer- og vinterbil

HESSEL HiRE 6+6 løsningen er til dig, der vil have styr på både sommer- og vinterbil i én og samme aftale. Udover bekvemmeligheden i at få styr på dine biler henover de næste 12 mdr., så er der også penge at spare.

Kontakt os

Har du brug for en snak om din kommende (drømme)bil eller har du spørgsmål til aftaler, udstyr, leveringstid eller andet, så tøv endelig ikke med at tage fat i os. Du kan kontakte os direkte på nedenstående tlf. nr. eller e-mail, eller du kan besøge en af vores mange afdelinger.

Find afdeling

Kontakt HesselHiRE på [email protected] eller find din lokale afdeling.

Jylland

Ejner Hessel Tilst (Mecrcedes)

Agerøvej 49

8381 Tilst

Ejner Hessel Århus (Dacia)

Århus Vej 29

8000 Århus C

Sjælland

Ejner Hessel København (Renú)

Marseligsborggade 2

1000 København

Betalingsplan

0 kr./md.

Herunder finder du betalingsplanen for bilen

    Første ydelse

    Etableringsgebyr0 kr.
    3 mdr. forudbetalt leasingydelse0 kr.
    1. måneds leasingydelse0 kr.
    I alt ved oprettelse:0 kr.

    Betalingsplan

    Totalpris i perioden:0 kr.